loading...
قسطنطنیه یا غستنتنیه
پوریامجیدی بازدید : 159 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

ایسنا: در پی حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در سر پل ذهاب در استان کرمانشاه، رییس اورژانس کرمانشاه از افزایش تعداد کشته شدگان حادثه خبر داد و گفت که شمار کشته‌های تصادف مرگبار روز گذشته به ۱۹ تن افزایش یافته است.

دکتر پرنا با اشاره به این که در این حادثه ۳۲ تن مجروح شدند افزود: شش نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان شده‌اند و حال عمومی ۲۵ مصدوم دیگر این حادثه که برای درمان بیشتر در بیمارستان‌ بستری هستند مساعد گزارش شده است.

وی با اشاره به این که یکی از مصدومان این حادثه در قسمت ICU بستری است، افزود: ۷۲ درصد مصدومان این حادثه را زنان به خود اختصاص داده‌اند و ۲۸ درصد نیز مرد هستند. همچنین ۶۱ درصد فوت شدگان زن و ۳۹ درصد مرد بوده‌اند.

علت حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است
سرهنگ پرویز سیاح البرزی، معاون عملیات پلیس‌راه کشور نیز روز گذشته در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه اتوبوس «ولوو» در ساعت ۱۵ روز یکشنبه در مسیر «سر پل ذهاب» به «کرند» در استان کرمانشاه به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون شد.

پوریامجیدی بازدید : 89 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

مهر: آتش نشانان تهران که شب گذشته در حال آماده باش بسر می بردند. همچنین در پی ۶۶ مورد تماس شهروندان با این سامانه عازم محل حوادث مختلف از جمله سقوط درخت، تابلوهای تبلیغاتی، دکل مخابراتی، داربست ساختمانها، پارگی کابل های برق و آب گرفتگی معابر شدند و تا صبح جمعه در حال خدمات رسانی بودند.

پوریامجیدی بازدید : 96 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

فارس: به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، شهروندی که ساعت ۱:۲۲ دقیقه بامداد امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت خروجی هنگام متوجه حضور این توله شیر در فضای سبز حاشیه بزرگراه شده بود در تماس با سامانه ۱۲۵ ضمن اطلاع رسانی خواستار حضور سریع آتش نشانان برای گرفتن این حیوان و انتقال آن شد.

نجات بچه شیر سرگردان در تهران
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر پیدا شدن این بچه شیر بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۷ را روانه محل اعلام شده کرد.

امیر مهدیانی مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی تهران با اشاره به حضور این حیوان درحاشیه بزرگراه و امکان تلف شدن آن در برخورد با خودروها گفت: آتش نشانان با سرعت عمل خود از این برخورد احتمالی پیشگیری کردند و موفق شدند این توله شیر را گرفته و به ایستگاه خود منتقل کنند تا به مرکز نگهداری حیوانات انتقال داده شود.

پوریامجیدی بازدید : 96 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

اوزیل: خیلی بد است که آلمانی ها به من و خدیرا توجه نمی کنند

اوزیل: خیلی بد است که آلمانی ها به من و خدیرا توجه نمی کنند

ستاره رئال از اینکه اخبار مربوط به او و خدیرا در آلمان به خوبی پوشش داده نمی شود، ناراضی است

پوریامجیدی بازدید : 157 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

گل: افشین قطبی و تیمش این روزها حال و اوضاع مساعدی در لیگ ژاپن دارند. شیمیزو با پیروزی در سه بازی متوالی که داربی حیثیتی شیزوئوکا آخرین آن‌ها بوده است جایگاه خوبی در جدول جی لیگ دارد.

این عکس نشان دهنده پایان رسمی دوران نامزدی این دوست و حالا افشین قطبی و یوروم بیکمن رسما زن و شوهرند. یوروم در کره‌شمالی به دنیا اومده ولی هلند و توسط خانواده هلندی بزرگ شده. مدیریت خوانده ولی به هنر گرایش پیدا کرده است.او فیلم مستند زیبایی هم درباره چادر در ایران ساخته که قرار بود از شبکه اول پخش شود اما این اتفاق رخ نداد.یوروم نقاش هم هست و در ایران همه با تابلوهای وی آشنا هستند!

آنها که در شرق آسیا زندگی عاشقانه شان را ادامه می دهند روزهای خوبی دارند . پیش از شروع فصل٬ با توجه به اتفاقات فصل نقل و انتقالات و همینطور سابقه و نفرات تیمها٬ بیشتر کارشناسان فوتبال ژاپن رتبه‌های میانه جدول و حداکثر هشتم نهم را برای شیمیزو پیش‌بینی میکردند٬ اما عملکرد شیمیزوی قطبی چه از حیث فنی و چه از حیث نتیجه چنان خوب بوده که حالا همه چیز تغییر کرده!
شیمیزو یکشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران بازی این هفته خود در لیگ ژاپن را انجام می دهد.تیم افشین در دو تورنمنت ۵ برد متوالی کسب کرده است که از زمان حضور او در شیمیزو بی سابقه بوده است.

منبع:goal.com

پوریامجیدی بازدید : 86 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

تیم فوتبال انگلیس در دومین دیدار خود در رقابتهای یورو 2012 موفق شد در یک بازی دشوار به زحمت از سد سوئد بگذرد.

به گزارش مهر، در این دیدار که در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک کی یف برگزار شد تیم فوتبال انگلیس موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد سوئد بگذرد.

در این دیدار ابتدا انگلیس در دقیقه 23 توسط "اندی کارول" مهاجم باشگاه لیورپول به گل رسید. در ادامه بازی تلاش دو تیم برای گلزنی سودی نداشت و نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان "روی هاجسون" به پایان رسید.

اما در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 49 سوئد روی ضربه "اولاف ملبرگ" مدافع خود که روی ضربه ایستگاهی جلو کشیده بود و در محوطه جریمه انگلیس حضور داشت به گل رسید. ضربه ملبرگ به سمت دروازه بدون سنگربان انگلیس می رفت که "گلن جانسون" مدافع سه شیرها برای دفع آن تکل زد اما توپ با برخورد به پای او وارد دروازه شد تا نتیجه به تساوی کشیده شود.

تنها 10 دقیقه بعد باز هم ملبرگ این با با یک ضربه سر موفق شد دروازه "جو هارت" دروازه بان انگلیس را باز کند و سوئد را 2 بر یک پیش بیندازد.

اما برتری سوئد تنها 5 دقیقه به طول انجامید و "تئو والکات" با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه و روی اشتباه "آندریاس ایساکسون" در جاگیری دروازه سوئد را برای دومین بار باز کرد و نتیجه را باز هم به تساوی کشاند.

بعد از این گل دو تیم تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل سوم کردند اما این انگلیس بود که در نهایت موفق شد دروازه سوئد را باز کند. حرکت والکات در محوطه جریمه و ارسال او با یک حرکت نمایشی و ضربه پشت پای "دنی ولبک" همراه بود و در نهایت دروازه سوئد به زیبایی هر چه تمام تر باز شد.

انگلیس در نهایت با نتیجه 3 بر 2 از سد سوئد گذشت تا با 4 امتیاز همانند فرانسه شرایط خوبی برای صعود از این گروه پیدا کند.

درباره ما
Profile Pic
سلام به رفیقی که وقتی روی ترازو می ره معرفتش از وزنش سنگین تره !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار كدام كشتي گير هستید
    چه کسی شایسته ریاست است
    طرفداركدام تيم هستيد
    خونه پنج راس مش اسدالله چندراس داره صاحبش كيه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 3,587
  • بازدید کلی : 34,491