loading...
قسطنطنیه یا غستنتنیه
پوریامجیدی بازدید : 79 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

 

سوال کنکور در افغانستان : از کجا کفتر می ایه؟ 1 از اون پایین کفتر می ایه 2 از اون بالا کفتر می ایه 3 اصلا کفتر نمی ایه کفتر 4با زاویه 30 درجه نسبت به افق به صورت مارپیچ می ایه

&&&&&&&&&&&&&&&&&&

رو یه برگ نوشتم دوستت دارم ولی تو مثل بز خوردیش

&&&&&&&&&&&&&&&&&&

به ترکه می گن 3 تا مار نام ببر؟ می گه: مار کبری . مار زنگی. مارمولک

ترکه می ره جلو اینه چشاشو می بنده می گن این چه کاریه؟ می گه می خوام ببینم وقتی می خوابم چه شکلیم

&&&&&&&&&&&&&&&&&

یه خبر خوب . اگه 2 روز دیگه صبر کنی تو هم می تونی برقصی . البوم جدید اندی تا پس فردا به بازار می یاد: مونگولا باید برقصند

&&&&&&&&&&&&&&&&&

مادر: پسرم من دارم می رم بیرون یه وقت به کبریت دست نزنی ها. پسر: نه مامان جون من خودم فندک دارم

&&&&&&&&&&&&&&&&&

تو گلی مثل گلای قشنگه قالی . تو به ظرافت تار و پود فرشای زیبای ایرانی ......اصلا تو خود فرش پاتریسی .........همون که یه تختش کمه

&&&&&&&&&&&&&&&&&

به ترکه می گن حالت چطوره؟ می گه تازه موکتش کردم!!!

&&&&&&&&&&&&&&&&&

ترکه جبهه بوده از هر طرف خمپاره می یومده .یکی داد می زنه می گه : سنکر بگیرید .ترکه از اون ور می گه : واسه من بربری بگیرید

&&&&&&&&&&&&&&&&

من دادم تو ام بده . من مفتی دادم تو هم مفتی بده . درسته درد داره ولی ثواب داره (سازمان انتقال خون)

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به رفیقی که وقتی روی ترازو می ره معرفتش از وزنش سنگین تره !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار كدام كشتي گير هستید
    چه کسی شایسته ریاست است
    طرفداركدام تيم هستيد
    خونه پنج راس مش اسدالله چندراس داره صاحبش كيه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 730
  • بازدید سال : 4,144
  • بازدید کلی : 35,048