loading...
قسطنطنیه یا غستنتنیه
پوریامجیدی بازدید : 103 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

مدیر عامل فصل گذشته و یکی از کاندیداهای مدیریت باشگاه استقلال برای فصل آینده پس از جلسه امروز (دوشنبه) هیأت مدیره استقلال گفت: من امروز برنامه‌هایم را مانند شهریاری به هیأت مدیره استقلال ارائه کردم و فکر می‌کنم تکلیف مدیرعاملی تیم تا شنبه نهایی شود.
علی فتح‌الله زاده پس از حضور جلسه هیأت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: پرویز مظلومی در روز گذشته در جلسه حاضر شد و برنامه‌هایش را ارائه داد. امروز هم امیر قلعه‌نویی آمد و برنامه‌‌هایش را ارائه کرد. قلعه‌نویی در حال حاضر یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال است که اکثریت اعضای هیأ ت مدیره با حضور او در استقلال موافقند اما چون وضعیت مدیریت باشگاه شفاف نیست و هر روز گفته می‌شود فلان مدیر می‌آید و فلان مدیر می‌رود، باید تکلیف مدیریت باشگاه مشخص شده تا انتخاب سرمربی تیم نهایی شود.

فتح‌الله زاده گفت: در جلسه امروز بنده هم نظراتم را گفتم و برنامه‌هایم را ارائه کردم. شهریاری یکی از گزینه‌های مدیریت باشگاه استقلال هم در جلسه حاضر شد و برنامه‌هایش را گفت. پیش‌بینی می‌کنیم نهایتا پس از بررسی‌های لازم توسط وزیر ورزش و جوانان که رییس مجمع باشگاه است،‌تا شنبه هم مدیر عامل و هم سرمربی استقلال معرفی شود.

فتح‌الله زاده گفت: درخصوص انتخاب مدیریت و سرمربی‌گری استقلال باید بپذیریم که ممکن است الان سرمربی انتخاب شود و بعد که مدیر انتخاب شد آن دو نخواهد با یکدیگر کار کنند. بنابراین گزینه‌های مربیگری و مدیریت باشگاه برنامه‌هایشان را داده‌اند و تصمیم‌گیری با ریاست مجمع است.

وی در پاسخ به این سوال که فضای جلسه چگونه بود، گفت: فضای جلسه بسیار خوب و منطقی بود. من نمی‌خواستم در این جلسه حضور پیدا کنم، تا یک هفته پیش هم با رسولی‌نژاد خیلی رفیق بودیم اما در این مدت اطلاعات نادرستی به او دادند، در حال با دعوت او من امروز آمدم و صحبت‌هایم را مطرح کردم، من گفتم ما به استقلال نچسبیدیم و هر مسئولیتی که بردوشمان گذاشته شود حاضریم به استقلال خدمت کنیم. بنابراین حرمت گذاشتم و به جلسه امروز‌ آمدم.

وی در پاسخ به اینکه ممکن است از مدیر عاملی استقلال استعفا دهید؟ گفت: من نمی‌توانم استعفا دهم، من مقابل این همه هوادار استقلال مسئول هستم. حاضرم سخت‌ترین کارها را تحمل کنم اما هیچ وقت از مسئولیتی که به من سپرده شده استعفا ندهم. هیأت مدیره باشگاه می‌تواند مدیرعاملش را عوض کندکه آن یک بحث دیگری است. اما من استعفا نمی‌دهم.

فتح‌الله زاده در واکنش به اینکه جواد زرینچه از هیأت مدیره استقلال استعفا داده و گفته خودشان سرمربی را انتخاب کردند و من برای چه در جلسه هیأت مدیره شرکت داشته باشم، گفت: هرکسی مسئولیت صحبت‌های خودش را دارد، من نظرات خودم را می‌گویم، من آدمی هستم شفاف، منظم، با دیسپلین و علمی که می‌خواهد با برنامه‌ریزی‌های اروپایی تیمش را ببندد.

در این لحظه خبرنگاران از صحبت‌های فتح‌الله زاده خنده‌شان گرفت و فتح‌الله‌زاده هم در واکنش به آن‌ها گفت: من دیروز پیش سفیر ایران در ترکیه بودم و او حسابی مرا دیپلماتیک کرده است

وی در واکنش به اینکه آیا شما در سفر به ترکیه و همراه شدن با محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان با او برای ماند‌نتان در استقلال لابی کرده‌اید؟ خندید و گفت: رییس مجمع باشگاه محمد عباسی است، ما باید هم به او فرصت بدهیم و هم حق بدهیم که بخواهد با ارزیابی دقیق شرایط و بررسی گزینه‌های موجود برای استقلال تصمیم‌گیری کند. اگر روزی استقلال خوب کار کند ممکن است بگویند مدیرعامل باشگاه عملکرد خوبی داشته و اگر بد باشد انتظار داشته باشند تاوانش را رییس مجمع بدهد! بنابراین رییس مجمع باید با دقت و فرصت کافی انتخابش را انجام دهد. مدیر عامل استقلال جایگاه بسیار حساسی است، من حتی مدیر عاملی باشگاه استقلال را کاری سخت‌تر و کاری دشوارتر از مسئولیت یک وزیر می‌دانم! حتی اگر عباسی من را هم انتخاب نکند ولی من می‌گویم دمش گرم چون برای استقلال زحمت کشیده است، باید همه ما رفتاری اینگونه داشته باشیم.

فتح‌الله زاده در واکنش به اینکه شهریاری یکی از گزینه‌های مدیریت باشگاه دیرتر از همه آمد و زودتر از همه هم رفت، آیا او شانس زیادی برای مدیرعاملی دارد؟ گفت: آمدن و رفتنش هم خیلی هم کوتاه نشد و اتفاقا در این جلسه ۴۵ دقیقه صحبت کرد و من هم به عنوان یکی از اعضای هیأت مدیره صحبت‌هایش را گوش دادم و خودم حداکثر ۱۰ دقیقه صحبت کردم.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر برای ماندن در مدیریت استقلال شانس دارید؟ گفت: اگر به نظر فرزامی عضو هیأت مدیره باشگاه باشد که من فقط ۵ درصد شانس دارم، وقتی او چنین درصدی را برای شانس مدیریت من گفته بود به وی گفتم بی انصاف اگر درصد هم می‌خواهی بگویی حداقل کمی منطقی بگو، چون من در هیأت مدیره عضو هستم و با توجه به مسئولیتی دیگری که دارم روی هم حداقل ۳۰ درصد شانس دارم.

وی درباره توافق با برخی بازیکنان از جمله رضا عنایتی یا سیاوش اکبرپور گفت: من در کار سرمربی تیم دخالت نمی‌کنم. این حق سرمربی تیم است که بخواهد بازیکنان مدنظرش را جذب کند چرا که مسئولیت فنی تیم با او است، بنابراین این توافق‌ها صحت ندارد.

فتح‌الله زاده در واکنش به اینکه ممکن است از شما بخواهند مدیریت استقلال را واگذار کرده و در مقابل سمت مشاور وزیر را به شما بدهند، گفت: من به عنوان مشاور یا کارشناس هم کار می‌کنم اصلا هر مسئولیتی که ایجاب کند که به استقلال خدمت کنم، مشکلی ندارم.

وی در واکنش به خبرنگاران که با خنده به او گفتند، انگار بدتان نمی‌آید به عنوان بازیکن برای استقلال کار کنید، خندیدگفت: درباره بازیکنی که خوب سطح کاری ما کمی بالاتر است و سن و سالی هم از ما گذرد
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به رفیقی که وقتی روی ترازو می ره معرفتش از وزنش سنگین تره !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار كدام كشتي گير هستید
    چه کسی شایسته ریاست است
    طرفداركدام تيم هستيد
    خونه پنج راس مش اسدالله چندراس داره صاحبش كيه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 321
  • بازدید ماه : 790
  • بازدید سال : 4,204
  • بازدید کلی : 35,108