loading...
قسطنطنیه یا غستنتنیه
پوریامجیدی بازدید : 106 سه شنبه 09 خرداد 1391 نظرات (0)

امیر قلعه‌نویی که حالا به عنوان سرمربی استقلال مصاحبه می‌کند در اولین گام بعد از توافق امروز با رئیس هیات مدیره اعلام کرد که باشگاه برای جذب بازیکنان و تقویت برای فصل آینده باید وارد عمل بشود.

قلعه‌نویی می‌گوید:«‌هنوز درباره بازیکنان به جمع بندی نرسیده‌ام اما به زودی لیست بازیکنان فصل بعد را اعلام می‌کنم تا باشگاه برای جذب آنها وارد عمل بشود.»
به گزارش آبیته دات کام امیر قلعه‌نویی که نشان داده استاد بستن تیم است در گام اول باید تکلیف خود را با ستارگان استقلال روشن کند. بازیکنانی که حضور امیر در باشگاه چندان خوشایندشان نیست و شاید سر از تیم‌های دیگر دربیاورند چهره‌هایی مثل مهدی رحمتی و مجتبی جباری که مصاحبه‌های تندی علیه قلعه‌نویی داشته‌اند.
اگر قلعه‌نویی سرمربی استقلال شده باشد ممکن است جباری و رحمتی از جمع آبی‌پوشان جدا بشوند البته شاید هم اتفاقات آنطور که به نظر می‌آید پیش نرود و طرفین به نفع یک تیم بهتر در سال اینده با هم مصالحه کنند.
قلعه‌نویی درباره جلسه امروز می‌گوید:« ما درباره مسائل مختلفی صحبت کردیم و در نهایت قرار بر این شد که من در خدمت تیم محبوبم باشم.» این سومین حضور قلعه‌نویی در استقلال محسوب می‌شود قلعه‌نویی در ۲ مرتبه قبلی استقلال را به قهرمانی رسانده است او می‌گوید:« وقت کمی داریم و باید کار را هر چه سریع‌تر آغاز کنیم. هدف ما این است که تیمی بسازیم که دل ۲۰ میلیون هوادار استقلال شاد بشود، تیمی که مردم از من انتظارش را دارند و خودم هم از خودم توقع دارم.»
یک نکته جالب در حرف‌های امیر به آنجا برمی‌گردد که وی گفته است:« به طور حتم اخلاق مداری در صدر اهداف ما جای دارد. در استقلال باید جایگاه‌ها مشخص باشند…» که شاید این مساله مستقیما به بازیکنانی مثل جباری اشاره دارد.
قلعه‌نویی می‌گوید:« من می‌خواهم استقلال را از بعد تاکتیکی متحول کنم و یک تیم خیلی قدرتمند بسازم.» بعد از ۴سال‌ موفقیت متوالی هواداران استقلال حرف امیر قلعه‌نویی را راحت باور می‌کنند. او قبلا هم از پس این کار برآمده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام به رفیقی که وقتی روی ترازو می ره معرفتش از وزنش سنگین تره !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار كدام كشتي گير هستید
    چه کسی شایسته ریاست است
    طرفداركدام تيم هستيد
    خونه پنج راس مش اسدالله چندراس داره صاحبش كيه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 38
  • بازدید امروز : 158
  • باردید دیروز : 78
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 815
  • بازدید سال : 4,229
  • بازدید کلی : 35,133