loading...
قسطنطنیه یا غستنتنیه
پوریامجیدی بازدید : 86 پنجشنبه 17 اسفند 1391 نظرات (0)

 ایمیل چیست؟

E-mail مخفف Electronic Mail (نامه الکترونیکی) است که یک سیستم پست ,الکترونیکی می باشد.  از طریق اینترنت روزانه پیام های زیادی بین کاربران آن مبادله میشود . در فارسی به آن پست الکترونیکی، ایمیل یا رایانامه هم می گویندو در اصل همان نامه‌ الکترونیکی است که با رایانه فرستاده می‌شود.

E-mail بهترین ابزار ارتباطی در سراسر دنیاست. چرا که علی رغم سرعت بالا، قیمت ارزان , آفلاین(Offline)است، یعنی برخلاف تلفن وفکس، نیازی نیست گیرنده در هنگام دریافت پیام در مقصد حضور داشته باشد.

امروزه e-mail یکی از مهمترین کاربردهای اینترنت است . تقریبا اغلب کاربران اینترنت, همه روزه از ایمیل استفاده می کنند

بعضی کاربران ممکن است هفته ای یک یا دو پیام ارسال کنند و دیگران بیشتر و بعضی هزاران پیام ارسال و دریافت کنند .

 برای دریافت نامه الکترونیکی شما نیاز به یک صندوق پستی دریافت نامه الکترونیکی دارید پس به فضای اینترنتی نیاز دارید که بعضی از سایتها این فضا را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میدهند و شما به راحتی می توانید با ثبت نام در این سایتها این فضا را دریافت و صاحب صندوق پستی الکترونیکی شوید .

پوریامجیدی بازدید : 77 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

 

سوال کنکور در افغانستان : از کجا کفتر می ایه؟ 1 از اون پایین کفتر می ایه 2 از اون بالا کفتر می ایه 3 اصلا کفتر نمی ایه کفتر 4با زاویه 30 درجه نسبت به افق به صورت مارپیچ می ایه

&&&&&&&&&&&&&&&&&&

رو یه برگ نوشتم دوستت دارم ولی تو مثل بز خوردیش

&&&&&&&&&&&&&&&&&&

به ترکه می گن 3 تا مار نام ببر؟ می گه: مار کبری . مار زنگی. مارمولک

پوریامجیدی بازدید : 92 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

به يکی میگن با ارّه برقی 100 تا درخت قطع کن ، 96 تا قطع میکنه خسته میشه. بهش میگن پاشو روشنش کن 4 تا دیگه بیشتر نمونده ، میگه مگه روشنم میشه!!!

 

**********


اگه دیدی یه سوسک پشت و رو افتاده و داره دست و پا می زنه، فکر نکن با دمپائی زدنش... داره به قیافه تو می خنده!!!

**********


يه دفعه دو تا هزار پا همديگر رو بغل ميکنن ميشن زيپ!!!

**********

!!!!!!!!!!!!!

پوریامجیدی بازدید : 77 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)

به یارو میگن دو دوتا میشه چند تا؟

 

میگه: 6 تا

میگن چرا6 تا؟

میگه: علم پیشرفت کرده!

**********

هشدار به دختران مجرد:

به زودی دختران چینی با مهریه پایین وارد کشور میشوند!!!

**********

دو تا دوست باهم میرن هتل!

اولی میره دستشویی دومی میاد کتکش میزنه!

میگن چرا میزنیش؟ میگه: من هر روز از این چشمه آب میخورم!

این اومد دستشویی کرد توش!!!

**********

یارو از زنش میپرسه از ازدواج با من

مثل سگ پشیمونی یا مثل خر کیف میکنی؟

**********

غضنفر:اون مورچه رو میبینی که بالای اون کوهه؟

قل مراد: اونی که چشاش بسته ی یا اونی که چشاش بازه؟

پوریامجیدی بازدید : 90 سه شنبه 01 اسفند 1391 نظرات (0)
یارو قاضی میشه!بهش میگن حکم کن میگه پیک!!!

***************

یارو میخواسته غرق مناجات بشه جلیقه نجات میپوشه!!!

***************

یه روز یارو   م ی گ و ز ه   یک متر میپره هوا!

بهش میگن چی شد؟ میگه: تو دنده بود!!!

***************

یارو دیش ماهوارشو میذاره رو پشتبوم روش مینویسه:کولر!!!

 

پوریامجیدی بازدید : 112 شنبه 04 شهریور 1391 نظرات (0)

به گزارش مشرق به نقل از فارس، شب گذشته لیونل مسی ستاره جوان و آرژانتینی بارسلونا برای اولین بار در تاریخ رقابت‌های فوتبال باشگاهی اروپا در یک بازی ۵ گل زد، اما پس از آن چیزی که در قاب تصویر تماشاگران حک شد، نه خالکوبی چند پهلوی دستان و گردن او بود، نه حرکتی معنی‌دار در دامنه شوم نژادپرستی، نه فریاد بر سر بخشی از هواداران؛ او فقط با دو دست رو به آسمانش خدا را نشان داد.


درخشش مسی در سال‌های گذشته تحلیل‌های مختلفی را به همراه داشته از جمله مارادونای دوم، اسطوره اول، پله اصلی، پله دوم و اسطوره دوم! اما لیونل در فشردگی سفرهای خیریه خود به آکادمی های متعدد در آفریقا، آسیا، آمریکای جنوبی واروپا، در بیمارستان‌های کودکان سرطانی و کوران مبارزه با فقر و ایدز، وقتی برای واکنش به این القاب رسانه‌ای نداشته و ندارد.

درخشش شب گذشته مسی بار دیگر نویسنده شهیر انگلیسی، فیل بال را به واکنش وادار کرد تا با تمام ارادتی که به مارادونا دارد از تلخی روزی بنویسد که مارادونا از این که با دست به انگلیس گل زده بود خوشحال باشد و سیاست را به زمین سبز فوتبال بکشاند.

کدام یک می‌تواند دست خدا باشد؟ دستی که با فریب داور توپ را درون دروازه تیم ملی فوتبال دشمن سیاسی آن سال‌های آرژانتین دوخت یا دستی که خود خدا را نشان می‌دهد؟

درخشش شب گذشته مسی باعث شد مانوئل استبان نویسنده آس اسپانیا بار دیگر مارادونا را با همه بزرگی خود در کنار حوادث انکار ناپذیر زندگی پر فراز و نشیبش بنشاند، از الکل، مواد مخدر، تصادف‌های مشکوک، فرزند‌های مدعی، همسرهای شاکی و طلبکاران اقتصادی بنویسد و از مسی که یک روز پس از شب رویایی خود در لباس بارسلونا دغدغه ای جز پروژه خیریه بعدی ندارد و به شرطی مصاحبه می‌کند که پشت سرش آرم کمپانی‌های حامی سازمان‌های مبارزه با فقر و ایدز در آفریقا حک شده باشد.

امروز دست خدا را می‌شود در پیکره بازیکن جوانی مشاهده کرد که بسیاری از مردم جهان با دیدنش به یاد یونیسف می‌افتند و دست شیطان که همیشه در فوتبال پاک رو می‌شود

پوریامجیدی بازدید : 116 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (1)

رنگ سال 91,رنگ 91,مدل سال91

 

رنگ سال91 -افراد زیادی دنبال این هستندکه بدانند رنگ سال ۱۳۹۱ یا همون ۲۰۱۲ چیه، با اطمینان کامل بعد از تحقیقاتکامل در بازار و نظر طراحان مد داخلی، رنگ سال ۱۳۹۱ شمسی و بهار ۲۰۱۲ تا پاییز ۲۰۱۲ و زمستان ۲۰۱۳ با الویت به ترتیب:


۱- نارنجی پرتقالی(رنگ سال 91)

 


2- زرد با ته مایه‌های نارنجی(رنگ سال 91)

 

3-آبی کاربنی(رنگ سال 91)




رنگ سالی که در ایران هست با خارج از کشور به خاطر شرایطی که از نظر حجاب در کشور وجود دارد کمی متفاوت است ولی این رنگهایی که گفتم به طور قطع با الویت از بالا به پایین رنگهای سال91 است.



                                                                رنگ سال 91

رنگ سال 91 : همه ساله با آغاز سال نو میلادی علاوه بر طراحان مد و فشن، گرافیست‌ها، آرشیتکت‌ها و… به نوعی تمام حرفه‌هایی که با رنگ و رنگ آمیزی در ارتباطند دوستداران مد و لباس و آنان که همواره خوش پوشی را پیشه دارند در انتظار آن هستند تا رنگ سال را زودتر از سایرین شناسایی کنند، و خریدها و یا طرح‌های جدید خود از آن استفاده کنند.اما رنگ سال91 یا 2012 چه رنگی است؟


شناسایی رنگ سال چیزی نیست که متولی خاصی در جهان داشته باشد و رنگ سال عمدتا از بین رنگهایی که طراحان مد مشهور در کالکشنهای سالانه خود استفاده می‌کنند قابل استخراج است، هر چند کمپانی و وبسایت panton به عنوان متولی غیر رسمی‌رنگ سال در جهان شهرت دارد.


نکته مهم: بعضی از دوستان اشاره کردند که رنگ سال یعنی یک رنگ، ببینید دوستان هر سال رنگ‌هایی به عنوان رنگ سال مطرح می‌شود، اما بنا به دلایلی شرکت پنتون که شرکتی که در زمینه ساخت و طراحی و معرفی رنگ‌های جدید فعالیت می‌کند هر سال یک رنگ به عنوان رنگ سال معرفی می‌کنه، مسئله ای که وجود دارد این است که رنگی که شرکت پنتون معرفی می‌کند یک موضوعه و رنگهایی که در واقعیت استفاده میشود یک موضوعه دیگر، شرکت پنتون با روابطی که با طراحان مد، کارخانه‌های پارچه و شرکت‌های رنگسازی دارد این رنگ و معرفی می‌کند. رنگ سال 91 یا 2012 که شرکت پنتون اعلام کرده قرمز مایل به نارنجی است .جهان در سال 91 یا 2012 به رنگ خاکستری نیاز ندارد، جهان به رنگی نیاز دارد که از آن انگیزه، انرژی و شجاعت برای تلاش برخیزد.

 

 

رنگ سال 91,رنگ 91,مدل سال91

 

به همین جهت مؤسسه رنگ «پنتون» بر پایه تحلیل روانشناسان، خود رنگ نارنجی مایل به سرخ را به عنوان رنگ سال ۲۰۱۲ یا  رنگ سال 91 برگزیده است.

«لیتریک ایزمن»، مدیر اجرایی شرکت پنتون که استاندارد رنگ‌های لباس و صنایع خانگی را تعیین می‌کند، در این باره گفته که این رنگ بر پایه ایده تحرک و ایجاد انگیزه برگزیده شده است.

پیش‌بینی هر سالانه رنگ بنا بر نیاز مشتریان و آنچه آنان می‌خواهند صورت می‌گیرد و بلافاصله مورد استفاده طراحان گوناگون قرار می‌گیرد.

مدیر اجرایی پنتون در همین باره گفته است که این انتخاب یک انتخاب سلیقه‌ای نیست، ما به نوعی روح زمانه را درمی‌یابیم و به همه خواسته‌های دور و برمان نگاه می‌کنیم.

وی همچنین در این باره افزوده است که مشتری نقشی اساسی در احیای اقتصاد دارد و این نارنجی مایل به سرخ است که آدرنالین تولید کرده و مشتری را به فعالیت بیشتر در راستای خرید تشویق می‌کند.

سال‌های گذشته هم صورتی گرم، فیروزه‌ای و زرد هم بر پایه دلایلی خاص برگزیده شده بودند.

هرچند برگزیدن رنگ سال توسط مؤسسه پنتون، تأثیر بسیار بالایی در تعیین رنگ پوشاک و وسایل دکوراسیون خانگی در کشور‌های غربی می‌گذارد، اما این بدین معنا نیست که رنگ‌های دیگر مورد بی‌توجهی طراحان و تولید کنندگان قرار می‌گیرد، بلکه بر پایه نیاز مشتری این رنگ، رنگ غالب در طراحی و تولید در چنین صنایعی می‌‌شود.

ذکر این مهم لازم است که توجه به معرفی رنگ سال، عمدتا مورد توجه جوانان و افرادی است که به دنبال مدگرایی هستند.

پوریامجیدی بازدید : 159 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

ایسنا: در پی حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در سر پل ذهاب در استان کرمانشاه، رییس اورژانس کرمانشاه از افزایش تعداد کشته شدگان حادثه خبر داد و گفت که شمار کشته‌های تصادف مرگبار روز گذشته به ۱۹ تن افزایش یافته است.

دکتر پرنا با اشاره به این که در این حادثه ۳۲ تن مجروح شدند افزود: شش نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان شده‌اند و حال عمومی ۲۵ مصدوم دیگر این حادثه که برای درمان بیشتر در بیمارستان‌ بستری هستند مساعد گزارش شده است.

وی با اشاره به این که یکی از مصدومان این حادثه در قسمت ICU بستری است، افزود: ۷۲ درصد مصدومان این حادثه را زنان به خود اختصاص داده‌اند و ۲۸ درصد نیز مرد هستند. همچنین ۶۱ درصد فوت شدگان زن و ۳۹ درصد مرد بوده‌اند.

علت حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است
سرهنگ پرویز سیاح البرزی، معاون عملیات پلیس‌راه کشور نیز روز گذشته در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه اتوبوس «ولوو» در ساعت ۱۵ روز یکشنبه در مسیر «سر پل ذهاب» به «کرند» در استان کرمانشاه به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی واژگون شد.

پوریامجیدی بازدید : 89 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

مهر: آتش نشانان تهران که شب گذشته در حال آماده باش بسر می بردند. همچنین در پی ۶۶ مورد تماس شهروندان با این سامانه عازم محل حوادث مختلف از جمله سقوط درخت، تابلوهای تبلیغاتی، دکل مخابراتی، داربست ساختمانها، پارگی کابل های برق و آب گرفتگی معابر شدند و تا صبح جمعه در حال خدمات رسانی بودند.

پوریامجیدی بازدید : 113 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

ه گزارش خبرنگار پایگاه خبری ۱۲۵: آتش نشانان ایستگاه ۲۷ با کمک به روباه زخمی که در فضای سبز بلوار لاله در غرب تهران گرفتار شده بود آن را به مرکز نگهداری این گونه حیوانات تحویل دادند.

شهروندانی که پیش از ظهر امروز متوجه حضور این روباه و زخمی بودن او شده بودند در تماس با سامانه ۱۲۵ برای کمک به این حیوان از آتش نشانی کمک خواستند.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۱۱:۲۲ دقیقه امروز با دریافت این خبربلافاصله آتش نشانان را به محل حضور روباه زخمی در خیابان جنت آباد، بلوار لاله شرقی اعزام کرد.

به گفته محمد اصغری فرمانده آتش نشانان، این روباه زخمی در میان شمشادهای فضای سبز وسط بلوار گرفتار شده بود که آتش نشانان بی درنگ با بکارگیری تجهیزات ایمنی و نجات و بدون هر گونه آسیبی این حیوان را گرفته و با انتقال آن به مرکز نگهداری این گونه حیوانات به ماموریت خود پایان دادند.

کمک آتش نشانان به روباه زخمی

پوریامجیدی بازدید : 96 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

فارس: به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، شهروندی که ساعت ۱:۲۲ دقیقه بامداد امروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت خروجی هنگام متوجه حضور این توله شیر در فضای سبز حاشیه بزرگراه شده بود در تماس با سامانه ۱۲۵ ضمن اطلاع رسانی خواستار حضور سریع آتش نشانان برای گرفتن این حیوان و انتقال آن شد.

نجات بچه شیر سرگردان در تهران
ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر پیدا شدن این بچه شیر بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۷ را روانه محل اعلام شده کرد.

امیر مهدیانی مدیر منطقه ۳ عملیات آتش نشانی تهران با اشاره به حضور این حیوان درحاشیه بزرگراه و امکان تلف شدن آن در برخورد با خودروها گفت: آتش نشانان با سرعت عمل خود از این برخورد احتمالی پیشگیری کردند و موفق شدند این توله شیر را گرفته و به ایستگاه خود منتقل کنند تا به مرکز نگهداری حیوانات انتقال داده شود.

پوریامجیدی بازدید : 96 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

اوزیل: خیلی بد است که آلمانی ها به من و خدیرا توجه نمی کنند

اوزیل: خیلی بد است که آلمانی ها به من و خدیرا توجه نمی کنند

ستاره رئال از اینکه اخبار مربوط به او و خدیرا در آلمان به خوبی پوشش داده نمی شود، ناراضی است

پوریامجیدی بازدید : 157 یکشنبه 28 خرداد 1391 نظرات (0)

گل: افشین قطبی و تیمش این روزها حال و اوضاع مساعدی در لیگ ژاپن دارند. شیمیزو با پیروزی در سه بازی متوالی که داربی حیثیتی شیزوئوکا آخرین آن‌ها بوده است جایگاه خوبی در جدول جی لیگ دارد.

این عکس نشان دهنده پایان رسمی دوران نامزدی این دوست و حالا افشین قطبی و یوروم بیکمن رسما زن و شوهرند. یوروم در کره‌شمالی به دنیا اومده ولی هلند و توسط خانواده هلندی بزرگ شده. مدیریت خوانده ولی به هنر گرایش پیدا کرده است.او فیلم مستند زیبایی هم درباره چادر در ایران ساخته که قرار بود از شبکه اول پخش شود اما این اتفاق رخ نداد.یوروم نقاش هم هست و در ایران همه با تابلوهای وی آشنا هستند!

آنها که در شرق آسیا زندگی عاشقانه شان را ادامه می دهند روزهای خوبی دارند . پیش از شروع فصل٬ با توجه به اتفاقات فصل نقل و انتقالات و همینطور سابقه و نفرات تیمها٬ بیشتر کارشناسان فوتبال ژاپن رتبه‌های میانه جدول و حداکثر هشتم نهم را برای شیمیزو پیش‌بینی میکردند٬ اما عملکرد شیمیزوی قطبی چه از حیث فنی و چه از حیث نتیجه چنان خوب بوده که حالا همه چیز تغییر کرده!
شیمیزو یکشنبه ۳ اردیبهشت ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران بازی این هفته خود در لیگ ژاپن را انجام می دهد.تیم افشین در دو تورنمنت ۵ برد متوالی کسب کرده است که از زمان حضور او در شیمیزو بی سابقه بوده است.

منبع:goal.com

پوریامجیدی بازدید : 86 شنبه 27 خرداد 1391 نظرات (0)

تیم فوتبال انگلیس در دومین دیدار خود در رقابتهای یورو 2012 موفق شد در یک بازی دشوار به زحمت از سد سوئد بگذرد.

به گزارش مهر، در این دیدار که در حضور بیش از 70 هزار تماشاگر ورزشگاه المپیک کی یف برگزار شد تیم فوتبال انگلیس موفق شد با نتیجه 3 بر 2 از سد سوئد بگذرد.

در این دیدار ابتدا انگلیس در دقیقه 23 توسط "اندی کارول" مهاجم باشگاه لیورپول به گل رسید. در ادامه بازی تلاش دو تیم برای گلزنی سودی نداشت و نیمه نخست با برتری یک بر صفر شاگردان "روی هاجسون" به پایان رسید.

اما در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 49 سوئد روی ضربه "اولاف ملبرگ" مدافع خود که روی ضربه ایستگاهی جلو کشیده بود و در محوطه جریمه انگلیس حضور داشت به گل رسید. ضربه ملبرگ به سمت دروازه بدون سنگربان انگلیس می رفت که "گلن جانسون" مدافع سه شیرها برای دفع آن تکل زد اما توپ با برخورد به پای او وارد دروازه شد تا نتیجه به تساوی کشیده شود.

تنها 10 دقیقه بعد باز هم ملبرگ این با با یک ضربه سر موفق شد دروازه "جو هارت" دروازه بان انگلیس را باز کند و سوئد را 2 بر یک پیش بیندازد.

اما برتری سوئد تنها 5 دقیقه به طول انجامید و "تئو والکات" با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه و روی اشتباه "آندریاس ایساکسون" در جاگیری دروازه سوئد را برای دومین بار باز کرد و نتیجه را باز هم به تساوی کشاند.

بعد از این گل دو تیم تلاش زیادی برای به ثمر رساندن گل سوم کردند اما این انگلیس بود که در نهایت موفق شد دروازه سوئد را باز کند. حرکت والکات در محوطه جریمه و ارسال او با یک حرکت نمایشی و ضربه پشت پای "دنی ولبک" همراه بود و در نهایت دروازه سوئد به زیبایی هر چه تمام تر باز شد.

انگلیس در نهایت با نتیجه 3 بر 2 از سد سوئد گذشت تا با 4 امتیاز همانند فرانسه شرایط خوبی برای صعود از این گروه پیدا کند.

پوریامجیدی بازدید : 93 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

عکس خنده دار

سی چارتا بینز،
یه دانا کارخانا،
ده تا ماشون سنجین ،
چندتا مولک ،
ویلا،
ماگازا
زیندجی ،
تشجیلات

امااا چی فایدا این لهجه لامصب ریده تو همش!!!!!


عکس خنده دار

کتابی خواهم نوشت به نام :
حسرتهایی که خوردم ، برای گ و ه هایی که نخوردم


دو تا برادر غیرتی
عکس خنده دار


شیرازی ها تو حرم شاه چراغ
عکس خنده دار


کارمند های پشت شیشه چکار میکنند..!
عکس خنده دار


ببین پسر! گفتم که این زن به درد تو نمیخوره! خودم برات زن میگیرم..!
عکس خنده دار


کار گروهی تو ایران
عکس خنده دار

پوریامجیدی بازدید : 103 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

جک بسیاربسیاربسیاربسیاربسیاربسیار زیبا

سه تا ایرانی و سه تا آمریكایی توی ایستگاه منتظر حركت قطار بودن. آمریكایی‌ها 3 تا بلیط داشتند (نفری یكی!) ولی ایرانی‌ها فقط یك بلیط ! آمریكایی‌ها از ایرانی‌ها می‌پرسن: شما چه طوری می‌خواهید سه نفری با یه بلیط سوار قطار بشید؟ ایرانی‌ها می‌گن: نگاه كنید تا یاد بگیرید.
وقتی سوار قطار می‌شن ایرانی‌ها هر سه تاشون می‌رن توی یه دستشویی و در رو می‌بندند. آمریكایی‌ها هم كه ایرانی‌ها رو تحت نظر داشتند می‌بینن مسؤول قطار اومد بلیط‌ها رو جمع كنه. مسؤول بلیط‌ها در دستشویی رو میزنه و می‌گه : بلیط لطفا! یكی از ایرانی‌ها لای در دستشویی رو باز می‌كنه و بلیط رو می‌ده. (آقای مسؤول فكر می‌كرده یه نفر تو دستشوییه دیگه!)
آمریكایی‌ها با دیدن این ماجرا كلی حال می‌كنن و تصمیم می‌گیرن تو راه برگشت همین كارو بكنن. در راه برگشت دوباره این 3 تا آمریكایی كه با اون ایرانی‌ها همسفر بودن توی ایستگاه همدیگه رو می‌بیینن. آمریكایی‌ها سه نفرشون فقط یك بلیط گرفته بودن ولی می‌بینن كه ایرانی‌ها اصلا بلیط ندارن! ازشون می‌پرسن شما چطور بدون بلیط مسافرت می‌كنید؟ ایرانی‌ها می‌گن: نگاه كنید تا یاد بگیرید.
خلاصه مردم سوار قطار می‌شن و آمریكایی‌ها كه حالا روش كار ایرانی‌ها رو یاد گرفته بودن هر سه نفرشون می‌رن توی یه دستشویی و درو می‌بندن. ایرانی‌ها هم می‌رن توی یه دستشویی دیگه و در رو می‌بندن.
چند دقیقه بعد یكی از ایرانی‌ها از دستشویی میاد بیرون میره در دستشویی آمریكایی‌ها رو می‌زنه و می‌گه: بلیط لطفا!!!!

پوریامجیدی بازدید : 101 دوشنبه 22 خرداد 1391 نظرات (0)

باهوش ترین رئیس جمهور دنیا

هواپیمایی درحال سقوط بود و یک چتر نجات کم بود، بنابر این یک نفر باید فداکاری می کرد.
زین الدین زیدان یک چتر بر داشت و گفت : من بهترین فوتبالیست جهان هستم و باید نجات پیدا کنم این را گفت و پرید .
برد پیت هم یک چتر دیگر بر داشت و گفت: من محبوب ترین هنرپیشه جهان هستم و باید نجات پیدا کنم. این را گفت و پرید.
جورج بوش هم یک چتر بر داشت و گفت: من باهوش ترین رئیس جمهور دنیا هستم و باید نجات پیدا کنم. این را گفت و پرید .
فقط دو نفر در هواپیما مانده بودند. یک پسر بچه نه ساله و پاپ ژان پل دوم€¦
پاپ گفت: فرزندم ! من عمر خودم را کرده ام و آینده پیش روی تو است. بیا این چتر را بردار و خودت را نجات بده €¦
پسر بچه گفت: احتیاجی نیست. اون آقاهه که می گفت باهوش ترین رئیس جمهور دنیاست، با کوله پشتی مدرسه من پرید بیرون €¦

تعداد صفحات : 5

درباره ما
Profile Pic
سلام به رفیقی که وقتی روی ترازو می ره معرفتش از وزنش سنگین تره !
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    طرفدار كدام كشتي گير هستید
    چه کسی شایسته ریاست است
    طرفداركدام تيم هستيد
    خونه پنج راس مش اسدالله چندراس داره صاحبش كيه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 134
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 182
  • بازدید ماه : 160
  • بازدید سال : 3,574
  • بازدید کلی : 34,478